Porsche — Underwater road
3d award

Army Rage (Cinematic TV Spot)

 Zblur 30.4111.7 23 октября 2013 в 00:37

Комментарии 7Рейтинг 7Просмотры 2 187

Другие работы авторавсе работы

Комментарии (Всего: 7)

Online|Offline screwu 108.2 975.7 23 октября 2013 в 16:56 #1

Аватар screwu
You did it all by yourself?

Online|Offline Zblur 30.4 111.7 24 октября 2013 в 01:18 #1

Аватар Zblur
All the work (except for some basic models from the game) was made by two persons only.

Online|Offline screwu 108.2 975.7 24 октября 2013 в 10:49 #1

Аватар screwu
Amazing!

Online|Offline Zblur 30.4 111.7 24 октября 2013 в 11:14 #1

Аватар Zblur
Спасибо!

Online|Offline Pir 161.1 1546.4 24 октября 2013 в 11:14 #0

Аватар Pir
Как мультяшный стиль пойдёт, анимация всё ещё не нравится, как куклы, не смотря на то что это макап

Online|Offline Zblur 30.4 111.7 24 октября 2013 в 11:22 #2

Аватар Zblur
Вам не нравятся cartoon? Я сомневаюсь в этом! :)

Online|Offline screwu 108.2 975.7 24 октября 2013 в 11:29 #3

Аватар screwu
Ему нравятся Пони!=)
Что бы оставить комментарий вам необходимо войти или зарегистрироваться!

Популярные работы

Описание

After EffectsCinema 4DPhotoshop
Привет всем!
Это другой трейлер к игре "Army Rage".

We had the chance to be responsible for the preparation of all cinematic TV spots and trailers for online FPS game 'Army Rage'.
For this project we made four video editings: 10, 15, 20 and 30 seconds.
This time the idea was to prepare even more realistic version of the game. The intensity and the scale of the stages were also increased. All the work (except for some basic models from the game) was made by two persons only.
Yacuba team were very impressed and excited of the result, again.

Stills & more: http://www.behance.net/gallery/Army-Rage-TV-Spot/8227245

FACTS & STATISTICS
- Including 6 shots (10 scenes) total (HD).
- Stuff members: 2 artist (Velichkov Bros.)
- Year of release: 2013
- In production: About 2 months.
- Actual duration of the production: About 1 month.
- There are only 4 200 000 (4.2M) polygons included in the biggest scene. Given that we have the possibility of support for more than 6 000 000 000 (6B) in real time.
- Average compositing layers (including passes, adjustments and FX): About 50 per scene.
- Ready made VFX footages have not been used.

http://vimeo.com/66464464

Форумещё

Конкурсы CGWarsещё

CG Art XXV
28.11.2016 — 07.12.2016 Комментарии7 Просмотров2 0

Блогиещё

Популярные урокиещё

Реклама

3dmir.ru - Вся компьютерная графика
      www.megastock.ru